Praca wykonywana przez holowniki i łodzie holownicze jest z natury ryzykowna. Ryzykiem można jednak zarządzać i je ograniczać, stosując odpowiednią ostrożność i stosując dobre praktyki.
Czytaj więcej
Niedawne śmiertelne ataki na Morzu Czerwonym uwydatniły głębokie względy bezpieczeństwa i skomplikowane wyzwania wynikające z konfliktu, mające wpływ zarówno na armatorów, jak i marynarzy.
Czytaj więcej
Biuletyn IUMI Eye z marca 2024 r
Aktualizacja sankcji OFAC
Prawie wszystko, co robimy w sektorze żeglugi, jest uwarunkowane rozwojem sytuacji geopolitycznej, czy to na M
Czytaj więcej
Rozporządzenie wchodzące w życie 1 stycznia 2025 r. (dobrowolne wdrożenie od 1 stycznia 2024 r.)
Poprawki do kodu IMSBC (07-23) - MSC.539(107)
Czytaj więcej
Poniższe wspólne wytyczne i uzupełniająca lista kontrolna mają na celu zapewnienie zarządzania ryzykiem związanym z transportem pojazdów, w tym pojazdów elektrycznych i hybrydowych, oraz promowanie be
Czytaj więcej
IMO czyni wysiłki mające na celu zapewnienie bezpiecznego transportu granulatów tworzyw sztucznych przewożonych statkami, które w przypadku uwolnienia do morza mogą spowodować szkody dla środowiska mo
Czytaj więcej
W czasach, gdy szybki postęp w łączności morskiej i technologii pokładowej sprawia, że sieci statków stają się coraz bardziej podatne na ataki, ujednolicone wymagania (UR) E26 i E27 Międzynarod
Czytaj więcej
Podkomitet ds. systemów i wyposażenia statków IMO (SSE) omawia wymagania techniczne i operacyjne dotyczące systemów i wyposażenia bezpieczeństwa na statkach. SSE podlega Komitetowi Bezpieczeńst
Czytaj więcej
Był to pozew wniesiony przez powoda, firmę Synergy Shipping Pvt Ltd (SS), przeciwko pozwanemu statkowi MV Anushree Fame (dawniej Royal Pisces) zacumowanemu w Tuticorin w stanie Tamil Nadu. SS t
Czytaj więcej