Zaktualizowana wersja SHIPMAN, szeroko stosowanej umowy BIMCO dotyczącej zarządzania statkami, została przyjęta przez Komitet Dokumentacyjny na posiedzeniu w dniu 22 marca w Hamb
Czytaj więcej
Niemieckie Stowarzyszenie Armatorów (VDR) opublikowało nowe dane na temat sytuacji niemieckiego przemysłu żeglugowego. Prezes Gaby Bornheim i dyrektor generalny Martin Kröger mogli zgłosić pozy
Czytaj więcej
Podczas MEPC 81 uzgodniono, co następuje:
• Przyjęcie poprawek do Załącznika VI do Konwencji MARPOL dotyczących definicji oleju opałowego i paliwa gazowego oraz kiedy
Czytaj więcej
Praca wykonywana przez holowniki i łodzie holownicze jest z natury ryzykowna. Ryzykiem można jednak zarządzać i je ograniczać, stosując odpowiednią ostrożność i stosując dobre praktyki.
Czytaj więcej
Niedawne śmiertelne ataki na Morzu Czerwonym uwydatniły głębokie względy bezpieczeństwa i skomplikowane wyzwania wynikające z konfliktu, mające wpływ zarówno na armatorów, jak i marynarzy.
Czytaj więcej
Biuletyn IUMI Eye z marca 2024 r
Aktualizacja sankcji OFAC
Prawie wszystko, co robimy w sektorze żeglugi, jest uwarunkowane rozwojem sytuacji geopolitycznej, czy to na M
Czytaj więcej
Rozporządzenie wchodzące w życie 1 stycznia 2025 r. (dobrowolne wdrożenie od 1 stycznia 2024 r.)
Poprawki do kodu IMSBC (07-23) - MSC.539(107)
Czytaj więcej
Poniższe wspólne wytyczne i uzupełniająca lista kontrolna mają na celu zapewnienie zarządzania ryzykiem związanym z transportem pojazdów, w tym pojazdów elektrycznych i hybrydowych, oraz promowanie be
Czytaj więcej
IMO czyni wysiłki mające na celu zapewnienie bezpiecznego transportu granulatów tworzyw sztucznych przewożonych statkami, które w przypadku uwolnienia do morza mogą spowodować szkody dla środowiska mo
Czytaj więcej
W czasach, gdy szybki postęp w łączności morskiej i technologii pokładowej sprawia, że sieci statków stają się coraz bardziej podatne na ataki, ujednolicone wymagania (UR) E26 i E27 Międzynarod
Czytaj więcej