Stowarzyszenie opublikowało swoje ustalenia w raporcie Bulk Carrier Casualty Report 2025, w którym odnotowano utratę 20 masowców (>10 000 DWT) w latach 2015–2024. Straty te spowodowały śmierć 89 maryn
Czytaj więcej
Więcej informacji: https://britanniapan
Czytaj więcej
Sektory takie jak rybołówstwo dalekomorskie, produkcja odzieży i przemysł morski/żegluga morska są szczególnie narażone na wysokie ryzyko. Niniejszy dokument informacyjny IUMI przedstawia ryzyko reput
Czytaj więcej
Trwający konflikt irańsko-izraelski oraz niestabilna sytuacja na Morzu Czerwonym i w Cieśninie Ormuz zintensyfikowały kontrolę morskich stref ryzyka. Podczas gdy branża zajmuje się implikacjami ubezpi
Czytaj więcej
Tegoroczna kampania, trwająca od 1 września do 30 listopada 2025 r., będzie poświęcona zarządzaniu wodą balastową. W niniejszej wiadomości przedstawiono również aktualizacje listy 18 najczęstszych nie
Czytaj więcej
Klauzula ta dotyczy opłat ponoszonych zgodnie z załącznikami I i II do zawiadomienia USTR, w szczególności w odniesieniu do statków mających powiązania z Chińską Republiką Ludową w kontekście czarteru
Czytaj więcej
Traktat usprawnia transgraniczne wykonywanie orzeczeń między państwami-sygnatariuszami, w tym państwami UE i Wielką Brytanią.
Więcej informacji:
Czytaj więcej
Dążenie do zrównoważonego rozwoju w żegludze, zwłaszcza w wyniku wejścia w życie 1 stycznia 2025 r. rozporządzenia FuelEU, prowadzi do znacznego wzrostu wykorzystania statków napędzanych dwoma rodzaja
Czytaj więcej
Klauzula USTR dotycząca umów czarteru na czas 2025
Klauzula ta dotyczy opłat ponoszonych zgodnie z załącznikami I i II do zawiadomienia USTR, w szczególności w odniesieniu do statkó
Czytaj więcej
Projekt konwencji ONZ w sprawie zbywalnych dokumentów przewozowych mającej na celu modernizację i cyfryzację światowego handlu został sfinalizowany
WIEDEŃ, 14
Czytaj więcej